sâmbătă, 14 ianuarie 2012

The M.T.T. Beggining

Hei, hei, hei. <3 Majoritatea mă știți, dar poate e necesar să-mi mai spun numele și aici. Eu sunt Silvia, am o vârstă genială, ce nu trebuie menționată, și sunt născută pe 24 Februarie - de Dragobete și în cea mai adorabilă zodie ( pești ).

Am avut nevoie de o schimbare, așa că a apărut More Than This. Evident, îmi va fi dor de Miss Nothing ( până la urmă, am crescut cu blogulețul acela ), dar pot spune că nu mai sunt la fel. Știu sună ciudat, dar pur și simplu simțeam că nu mai am legătură cu MN. :s

Anyway, momentan vă las să vă delectați cu melodia oficială a blogului. :)) Oh, apropo, aici voi încerca să postez mai des - deși, cu examenele din acest an, nu știu cât timp liber voi avea. (:



Real Mrs. Payne

1 comentarii:

Martina spunea...

Sup??

Trimiteți un comentariu